sobota, 25 stycznia 2014

Zima zła?



Pierwszy post w Nowym Roku. Co prawda trochę ostatnio zaniedbałam tego bloga, ale to siła wyższa. Początek 2014 r. przyniósł mi wiele zmian. Piszę już z Białegostoku, z blokowiska na Warszawskiej. Pożegnałam Trójmiasto z wielkim smutkiem, ale jednocześnie z radością, bo oto wróciła córka marnotrawna. I muszę powiedzieć, że przywitanie i pierwszy miesiąc tu przerosły moje oczekiwania. 

Słucham Radia Białystok, w którym właśnie rozbrzmiewa aksamitny głos Anny Marii Jopek, a za oknem (oprócz czteropiętrowego bloku z wielkiej płyty) piękne, bezchmurne niebo i szereg samochodów uśpionych pod kołdrą z białego puchu.  Od razu przypomina mi się dzieciństwo, gdy zima przynosiła tyle radości. Dziś to udręka i z niecierpliwością czekam na wiosnę, ale może powinnam zmienić nastawienie i cieszyć się tym, co mam. Przecież jest naprawdę pięknie na zewnątrz.

Długo myślałam nad tym, co mądrego napisać i mam w głowie wiele pomysłów. Ale dziś będzie inaczej. Mniej patetycznie, ale nie bez kazania :) Napiszę krótko, zwięźle i na temat. Wychodźcie na podwórko. Bierzcie sanki i jazda na górkę. Obudźcie w sobie drzemiące w Was dzieci (albo białe niedźwiedzie :)). Obrzucajcie się śnieżkami i ulepcie bałwana. Wyciśnijcie z tej zimy też coś dla siebie. Cieszcie się nią.



Tylko ciepło się ubierzcie!
I niech Wam nie przychodzi do głowy lizanie sopli lodu na mrozie :P





3 komentarze:

  1. Pięknie wyszłaś na zdjęciu! Szkoda, że nie ma Cię w 3city, ja właśnie powróciłam ;) pozdrawiam, Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ewa, dzięki za miły komentarz :) oczywiście już tęsknię za morzem, więc będę częstym gościem przede wszystkim Sopotu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie :) Byłam wczoraj na sankach :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś/trafiłaś na mojego bloga. Tworzę go dla Ciebie. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz. Pozdrawiam!

Dodając komentarz nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj, nie spamuj. Dzięki.

ZDJĘCIA PRYWATNE NA BLOGU SĄ CHRONIONE PRAWEM AUTORSKIM. NIE ZGADZAM SIĘ NA ICH KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY I PODANIA ŹRÓDŁA.